8e verblijf: Dominical dag 3

27 augustus 2019 - Dominical, Costa Rica

We zijn vandaag getrakteerd op een volzonnige dag. Dat kwam goed uit, aangezien we geen zin hadden in een tour of excursie. We hebben een korte ronde gelopen in en om het park. Hier kwamen we een aguiti tegen, een soort van konijn/muis combinatie. De ochtend hebben we verder doorgebracht aan het zwembad. Tijdens de lunch zijn we naar Dominical gereden en hebben daar in de golven gedoken. Deze waren weer fors. Teruggekomen in het park hebben we meerdere spellen gedaan, tennis, minigolf en poolbiljart. Het avondeten hebben we in het restaurant op het park gegeten. Niet heel veel te melden over deze dag, alleen dat deze heerlijk ontspannen was na een vakantie met veel indrukken en activiteiten. Morgen hebben we een rit van 3 uur voor de boeg. Valt dus wel mee. Onderweg proberen we nog een laatste activiteit te doen. We weten nog niet precies wat. We hebben nog 1 nachtje een hotelletje op 20 minuten van San Jose, wel dicht bij het vliegveld. Eens kijken of we morgenavond een McDonald, KFC of pizzahut kunnen vinden. De jongens kijken in ieder geval uit naar een McDonald! Je kan er maar zin in hebben!

1. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    27 augustus 2019
    Sven duikt naar de bal. Monique slaat een ace en Roy laat zich meevoeren door de kracht van de golven. De activiteiten spatten letterlijk en figuurlijk van de foto’s af. Heerlijk relaxen en even geen verplichtingen van een rondgang met gidsen. Trouwens knap Frank dat jij al die namen zo goed weet van die niet alledaagse dieren die jullie daar tegenkomen. En na zo’n heerlijke zonnige vakantiedag vol activiteiten dan gaat een lekkere dikke hamburger Pof pizza er goed in. Over zon gesproken wij mogen hier ook niet klagen hoor want de 31 graden wordt voorspeld voor vandaag.Wij zijn nu weer in Naaldwijk en gaan vrijdag met zus Ria weer voor een paar dagen naar de Ventjager.Zaterdag komen dan de broers Paul en Arnold op bezoek. Wij wensen jullie nog een prettig verblijf toe geniet nog even van de faciliteiten en een goede rit naar San José. De hartelijke groeten vanuit de Schuilenburg ,waar onze airco overuren maakt om de tweede hittegolf van deze zomer te trotseren B&A
  2. Corrie en Wim de Bie.:
    27 augustus 2019
    Hier een berichtje uit de tomatenstraat . We genieten van de tuin en van het mooie weer , lekker op het gras is het goed uit te houden. Het reis verhaal hebben we weer gelezen, en dat was fijn. Wat is het daar toch prachtig de natuur en het dierenrijk. Nog een fijne Reis verder. Gr. C & W.