5e verblijf: La Fortuna dag 3

20 augustus 2019 - La Fortuna, Costa Rica

We hebben de dag zojuist afgesloten met een hapje en een drankje bij de pizzeria. We waren een beetje flauw, nadat we 3 uurtjes hebben genoten van Ecomares, 1 van de vele warm water bronnen hier in La Fortuna. Het was een soort van sauna complex met een aantal warm water (tussen 37-40 graden) baden, water verwarmd door de vulkaan. Tenminste dat deed men ons geloven. Vanmiddag hebben we 3km gelopen door een hanging bridges park. In dit natuurpark waren een 18 tal bruggen aangelegd, waarvan de langste 100 mtr was en 50 mtr boven het ravijn. Best een beetje spannend als je halverwege de brug bent! Zwemmen doen we ook iedere dag even in het mooie zwembad bij de lodges. We sluiten dit 5e verblijf morgen af en reizen naar het noord westen. Dit is een afstand van 140km en ongeveer 3 uur rijden. Foto´s en video´s lukt niet, de verbinding is traag.

1. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    20 augustus 2019
    Hallo luitjes best lekker hè die pizzaman in de buurt , maar dik verdiend hoor na zoveel bruggen die jullie over zijn gegaan..Maar het bezwete lijf lekker afspoelen in het zwembad en dan met een lekker drankje de dag herbeleven in gedachten op de veranda met zicht op die machtige vulcaan.Maar luitjes, dit is toch de droomwens van iedere vakantieganger. Wisten jullie dat de grootste helft van jullie vakantie er al weer op zit. Geniet er nog even lekker van. Hoe jullie de komende dagen gaan doorbrengen lees ik graag in jullie volgende vlog. Goede rit vandaag en nog een laatste nieuwtje uit Holland Rob van mijn broer Arnold en Vivianne krijgen een kindje dat februari 2020 geboren zal worden. Een lieve groet van B&A tot de volgende doorgang.
  2. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    20 augustus 2019
    Op het kaartje van Costa Rica kunnen wij jullie goed volgen jullie hebben daar nu 397 km afgelegd.
  3. Monique:
    20 augustus 2019
    Allemaal bedankt steeds voor jullie reacties. We lezen ze hier elke ochtend met veel plezier!!!! Leuk nieuws dat Rob en Bibianne een kleintje verachten! Tot later allemaal. Wij gaan hier weer van een nieuwe dag genieten. Gr. Monique