2e verblijf: Cahuita dag 3

13 augustus 2019 - Cahuita, Costa Rica

We zijn vandaag, na eerst uitgeslapen te hebben, op weg gegaan naar het meest zuid oostelijke dorpje van Costa Rica Manzanilla. Hier was ook een natuurpark. Daar hebben we een uurtje langs de kust gelopen en een frisse duik genomen. Dit hebben we op eigen gelegenheid gedaan, even geen gids. Dan ben je vrijer om te gaan en staan waar je wilt. De kust was ruig, echt iets voor surfers. Om 15:00 uur hebben we een verlate lunch genomen in een zogenaamde soda. Dit is een soort van wegrestaurant, maar dan sfeervol met veel lokale gasten. Het eten is goed en goedkoop. Voor 30-35 euro eet je met zijn vieren. We staan nu op het punt om naar het dorpje te lopen, een pizza pakken. Hebben we deze vakantie nog niet op. Morgen vertrekken we naar ons 3e verblijf. Dit is een rit van 160km en circa 3,5 uur. We gaan de bergen in.

1. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    13 augustus 2019
    Zonder gids heb je wat meer tijd om een foto te maken zoals die waar jullie met zijn vieren opstaan. Die gidsen spreken die de Engelse taal? Nu op weg naar de bergen. Goede rit.Zo te lezen laten de wegen daar geen hoge gemiddelde snelheid toe. Maar dan hebben jullie tijdens de rit ook de gelegenheid om van het wisselende landschap te genieten. Goede rit en tot het volgende verslag vanuit de bergen van Costa Rica.Gr. van B&A
  2. Corrie en Wim de Bie.:
    13 augustus 2019
    Hier een bericht uit Naaldwijk . Het is hier tussen de buien door prima weer om te fietsen. Al aardig wat km er op zitten. We hebben alle foto,s gezien prachtig wat een mooi land. Goede reis naar het volgende adres. Groetjes C & W de Bie.