2e verblijf: Cahuita dag 2

12 augustus 2019 - Cahuita, Costa Rica

Op dit moment komt het met bakken uit de hemel, het is 21:45 uur. Tot nu toe hebben we bijzonder goed weer, veel zon. Overigens maakt dat niet veel uit, want het is overdag toch rond de 30 graden. Vandaag hebben we om 9:00 uur deelgenomen aan een georganiseerde natuurwandeling. De gids wist ons veel te vertellen over planten en dieren. De wasberen waren het leukste om te zien (zie video). Om 12:00 uur nam de gids ons mee op een boot naar een koraalrif, waar we 2 uur hebben gesnorkeld. De omgeving is fantastisch. We hebben het prima naar onze zin. Morgen nog een volle dag Cahuita. Dinsdag rijden we richting de bergen, weg van de kust.

1. Frank de Bie:
    12 augustus 2019
    Video en foto update komt morgen, het internet is te traag!
  2. Frank de Bie:
    Wij gaan nu naar bed en jullie worden bijna al weer wakker.
  3. Frank de Bie:
    12 augustus 2019
  4. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    Koraalduiken ,wasberen spotten en een zware moessonregen als toetje. Als dat geen ingrediënten zijn voor een buitengewone vakantie. Hopelijk blijven de berichten,foto’s en filmpjes wel binnenkomen. Veel plezier weer vandaag.Gr van A&B