1e verblijf: Tortuguero

9 augustus 2019 - Tortuguero National Park, Costa Rica

Vandaag was in 1 woord top qua spotten van dieren!
Zoals we via de app al hadden laten weten is de vliegreis prima verlopen. Na een heerlijke nachtrust in een hotel vlakbij het vliegveld van San Jose werden we vanochtend al op tijd opgehaald voor vertrek naar onze eerste bestemming in Tortuguero. Per bus en boot zijn we daar naar toe gebracht. Onze lodge ligt aan de rand van de jungle en het is de plek om dieren te spotten (zie foto's) !!! Qua eten komen we ook niets te kort. Zowel qua ontbijt, lunch als avondeten is het een buffet waar van alles te krijgen is, ook voor Sven :-)  Er is een heerlijk zwembad op het complex, leuke barretjes voor een cocktail en een gezellig huisje met veranda. Het was vandaag een zonnige dag en op het moment dat ik dit schrijf is het nog steeds 27 graden. Met deze heerlijke dag in ons gedachten gaan we nu lekker slapen en op naar de dag van morgen met een bezoek naar het schildpadstrand op het programma. Tot later!

1. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    9 augustus 2019
    Monique laat even weten of mijn reactie is binnengekomen op jouw eerste vlog ,want die kon ik niet meer terugkijken.Hier komen de foto’s van de dieren en de video van de boottocht goed binnen. Alleen is mijn reactie niet meer terug te zien. In ieder geval genieten jullie er wel van die eerste dagen van jullie avontuurlijke vakantie.Groetjes vanuit de Schuilenburg.
  2. Een paar enthousiaste thuisblijvers uit de Schuilenburg:
    9 augustus 2019
    Geen jetlag? Wanneer krijgen jullie de huurauto? En is er overal wifi? Korte broeken weer daar zo te zien. Laat het lekker allemaal op je afkomen. Leuk om het samen met het hele gezin te ervaren. Gr.
  3. Jolanda:
    9 augustus 2019
    Wow wat gaaf! Jullie zitten midden in de jungle zo te zien! Het klinkt allemaal goed, ben benieuwd wat jullie vandaag allemaal weer gaan beleven!
  4. Monique de Bie:
    9 augustus 2019
    Wow, de dierentuin voor de deur! 😍
  5. Corrie en Wim de Bie.:
    9 augustus 2019
    Prachtige beelden wat een mooie natuur.
  6. Frank de Bie:
    9 augustus 2019
    Alle reacties komen binnen. We zijn iedere dag vroeg wakker, ook zo vandaag, 5:00 uur. Beetje jetleg dus. WiFi is prima. Vandaag een dag op pad in Tortuguero en morgen de huurauto. Voordat jullie straks weer naar bed gaan een filmpje geplaatst van apenstreken vroeg in de ochtend